one big lie.

jag förstår inte vad jag såg hos dig. jag var väl ung och dum eller nåt, för den personen du har blivit ser jag inget bra hos överhuvudtaget. rasist, otrevlig, sexistisk och dum i huvudet. och som om inte det vore nog så har du problem med att vara trogen. du kan inte vara ensam, och såfort du tröttnar på nån går du till en annan. men du lämnar inte den du är ihop med förrens du är garanterad plats hos någon annan tjej. det är helt sjukt. och vad ser dom hos dig? jag kanske är lite väl hård, för ett tag försökte vi faktiskt att vara vänner. men det gick ju som det gick, och intefan är jag ledsen över att du inte finns i mitt liv. jag slösade bort min tid, ja jag ser det faktiskt så, för allting är så mycket bättre nu.


Kommentarer
Postat av: Trädet

vill inte lägga mej i det här. så jag komenterar inte.

2007-05-30 @ 23:17:49
URL: http://whynotwhrite.blogg.se
Postat av: Hannoh

Bra skrivet! Kanon, detaljerad och intressant.

2007-05-30 @ 23:40:29
URL: http://hannoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0