på begäran.

igår var det trevligt. först gick jag & frida lite på stan, sen träffade jag joejoe. vi åkte hem till henne o fixade öl, tyvärr var inte den blinda lilla jojje hemma. vi åkte hem till mig och gjorde det bästa som finns i världen (nästan), vi satte oss på min balkong och drack öl i solen. det var glassiiiiigt. sen kom det lite annat folk och kvällen blev lite kaos för min del men det var roligt ändå! trots den där felringningen. hahahha

jag var tvungen att blogga, på begäran av joanna. DU SKA OCKSÅ FIXA EN BLOGG.

Kommentarer
Postat av: joejoe

jag kan inte skaffa blogg. har inget intressant liv. så jag läser din för du får in allt i mitt liv där på ett hörn. :)

2007-05-20 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0