rufus vill ge mig en hjärtattack

just precis när jag satt här i godan ro och skrev ett blogginlägg hör jag en duns innifrån garderoben i hallen. blev livrädd och satt helt tyst och stilla. när rädslan hade försvunnit lite gick jag dit för att kolla vad det var, skurmoppen hade ramlat. jag tittade in i garderoben och får se rufus springa omkring därinne! blev LIVRÄDD igen och gick för att kolla hurfan han hade tagit sig ut ur buren, och allt såg ut som vanligt. jag kunde verkligen inte fatta hur han tagit sig ut. tänkte att någon (en tjyyyyyv!) hade varit inne i lägenheten och råkat släppa ut honom men inte haft tid till att leta reda på honom. jag är världens största fegis. mörkrädd & rädd för alla ljud hela tiden och fy faaaan vad hemskt detta var. fick tag i joanna sen tillslut i alla fall och blev lite lugnare. kom också fram till att rufus nog hade tagit sig ut genom taket. men jääääääääääääävlar vad han skrämde mig.

Kommentarer
Postat av: joejoe

du glömde incidenten me mr igelkott

2007-05-10 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0