sebastian

jag drömde om min lillebror inatt . att han var oskyldigt anklagad för nånting och satt i fängelse. jag skulle dit och hälsa på och fick värsta utbrotten på alla där, särsklit en småleende skadeglad kärring som var nån chef där. hon var dum i huvudet och fattade inte att sebastian inte hade gjort det han satt inne för. såklart. hade hon fattat det kanske han inte hade suttit där. det var så jäkla sorgligt. basse hade gått ner massa i vikt och pratade knappt med mig. sen när jag skulle gå kramade han mig jättelänge och vi grät båda två. när jag vaknade i morse var jag skitledsen.

kom att tänka på det där när han kramade mig i drömmen och jag minns att jag var tvungen att böja mig ner för han var så himla kort. men grejen är att han är ju längre än mig nu. jag kanske inte fattar att dom faktiskt växer allihop. haha. både kajsa, sebastian och ludde är längre än mig nu.  jag kanske börjar bli gammal. uuh nej.

pappa ringde innan när jag låg och sov. han är lite galen, men världens bästa pappa iaf.


Kommentarer
Postat av: kajsa

ska du hälsa på snart eller?

2007-05-18 @ 13:24:52
URL: http://kajsaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0