skåne / mormor & morfar




den här bilden får mig att vilja börja gråta. det är så mycket minnen över såna här rapsfält. det är förslöv, mormor och morfar och hela min barndom. det är alla minnen utav somrarna i skåne, somrarna i deras hus. det är första gången på länge som jag känner såhär. jag har knappt fattat att de inte finns längre. jag tänker att de finns där i skåne, i sitt hus och väntar på oss nu till sommaren. att vi ska åka till ranarpsstrand och bada, och att vi ska åka till brännborns och köpa godis. men det där finns inte längre. skåne finns inte längre på samma sätt för mig. jag älskade / älskar er

Kommentarer
Postat av: frida heidi ninnie

Skåne är fiiint

2007-05-31 @ 17:38:36
URL: http://blogg.passagen.se/izmra_jag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0