tacka vet jag logdans.

idag har min käre far varit här, och det är alltid lika spännande att höra vad han har att säga. oftast brukar vi bara sucka lite åt hans skämt, och så gjorde vi även idag. men det är rätt bra att ha en sån pappa ändå. så man inte har en tråkig gammal gubbstrutt till far. eller som lasse berghagen hade sagt: "tacka vet jag logdans, för där fick man fara som en fogsvans". det sa han ett X antal gånger idag, även där det inte passade in. bara för att få det sagt antagligen. "dra mig baklänges" var också ett uttryck som han använde flitigt. sen när han skulle gå tog det en mindre evighet för honom att säga hejdå. "ja, men nu ska jag gå" sen ställde han sig bakom hörnet och låtsades att han hade gått. detta upprepade sig femtioelva gånger och jag undrar, lider min pappa av nån slags utvecklingsstörning?



hon ebba von sydow, vet ni vad hennes bror heter?
... jo men det är ju han nordman

ja fy fan vilken humor.


Kommentarer
Postat av: EMMA

Anta gärna min utmaning: http://closeyoureyesandwatch.blogg.se/1178466898_utmaning.html
Ha en bra dag! :)

2007-05-06 @ 18:10:52
URL: http://closeyoureyesandwarch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0