top 3

saknade människor
- emelie
- steph
- mags

(micke, nikke, emma)

roliga tidsfördriv
- kolla på massa vänneravsnitt
- spela risk
- snoka på internet

bästa sakerna idag
- sovit ut
- kaffe
- janne

godaste chipsen
- cream cheese
- lantchips gräddfil
- hot ´n´ spicy pringles

saker att se fram emot
- plugga
- flytt
- att ha emelie som inneboende ;)

bra grejer den kommande helgen
- konserter
- fest
- träffa joejoes pojk

bra saker med mitt jobb
- eva är där
- varannan vecka får man sova länge
- pengar

sammanfattning av mitt liv atm
- lite förvirrat
- lite fram & tillbaka
- men ändå gytt

Kommentarer
Postat av: kajsa

när får jag min vänner-dvd och desperate housewives-boxen?

2007-05-21 @ 18:28:40
URL: http://kajsaaa.blogg.se
Postat av: magz

aaaah! fasen miss u toO! men hörru exakt NÄR flyttar du uppåt? kommer jag hinna se dig nån gång innan du flyttar eller? snyft. puss

2007-05-22 @ 00:11:24
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0