wake up in the morning, stumble on my life

jag har alltid varit den som somnar först av alla. det gäller alltid, oavsett om det är fest eller bara filmkväll, häng, chill, ja ni vet. såntdär. det obligatoriska är att jag somnar. men jag tror det har blivit ändring nu minsann! numera klarar jag inte av att gå upp tidigt på morgonen, vilket inte har varit problem för mig tidigare. hela min dag blir förstörd! jag måste ha TID på morgonen. tid att dricka kaffe, tid att äta, att klä på mig, duscha, sminka mig, fixa håret. okej, det går fort att fixa dom grejerna, men jag vill inte stressa.

det är skönt att jobba såhär. och man kommer hem runt halv tolv (okej kvart över tolv idag för vi var på mcdonalds) och då går alla bra serier! seinfeld, sex & the city, jay leno, csi, scrubs. wuuhu!

Kommentarer
Postat av: magz

miiiiiiiiiika:D

2007-05-10 @ 02:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0