finally

Alla inlämningsuppgifter är klara, tack & lov. Jag trodde aldrig jag skulle klara det. Igår var jag helt inställd på att hoppa av engelskan, men jag måste ha den för att komma in på den där utbildningen sen.

nu ska jag försöka somna, vilket lär bli svårt för jag är hur pigg som helst. Jag är i alla fall nöjd med mig själv idag. Jag har varit ute och gått, pluggat och tvättat. Det var väl på tiden att jag gjorde nåt vettigt för en gångs skull.

Imorgon blir det kanske party. Om jag kan komma ur den här tråkighetsperioden då jag inte har nån lust att göra nåt, framför allt inte festa. Men så är det ibland och det går över.

En annan grej som jag har gjort idag är att jag har kollat på en ny bur åt rufus. Jag vill att han ska ha det fint med massa leksaker & rör och så. Har hittat några roliga men dom är rätt dyra. Om nån har nån hamsterbur tillövers så kan ni ju hojta till!

Nu är det nog ändå nannitime. Sleep tight. (Dagens låt är forfarande Autumn bytheway)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0