hår och lite sad songs.

Jag tänkte på en grej.. När man borstar eller tvättar håret tappar man ju massa hårstrån.. Fatta hur länge de hårstråna har suttit på ens huvud och helt plötsligt så bara TJOFF! rycks dom bort.. Det är ju nästan sorgligt. Fast dom är väl redan döda va?

Jag tittade på knocked up förut och i slutet spelar dom en låt med bright eyes som jag lovat mig själv att aldrig lyssna på igen bara för att jag har så många minnen till den låten, och jag grinade som ett barn som inte får glass. Fast sen gick det över och nu kan jag bara tänka: jag vill ha en bebiiis. Fast först kanske jag ska fixa fram nån med bra simmare som också vill ha en unge och som jag vill ha en unge med och det är ju inte det lättaste. Haha


Kommentarer
Postat av: Sophia

vilken bright eyes låt va de? vi kollade på den filmen för ett tag sen, men jag tyckte den va rätt så dålig så jag la nog inte märke till slutet. ;)

2007-11-20 @ 15:53:24
Postat av: frida heidi ninnie

>

2007-11-20 @ 16:06:31
Postat av: Anonym

FAN jag skrev håret du tappar är 6 år och dött.

2007-11-20 @ 16:07:01
Postat av: frida heidi ninnie

MEN OMG, DET VAR JAG SOM SKREV DET FÖRRA.
FAN VAD BLOGGEN CPAR IDAG.
jag dör

2007-11-20 @ 16:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0