if I was 23

nu ska jag rycka upp mig! därför blir det lite jenny don´t be hasty igen

Kommentarer
Postat av: Sophia

ja, jag tycker nog allt att du ska ge linköping lite mera tid. du kanske skulle plugga/jobba till våren så du får lite nya kompisar där uppe. de gör ju så mycket! för nu pluggar du bara på distans eller? bakgrunden är en the donnas bild som jag hittade på google :) den är jag nöjd med, men för övrigt ser min blogg för jävlig ut. hur har du fått din så bra? jag har försökt andra min lite själv, men förstår mig inte riktigt på koderna.

2007-11-06 @ 19:42:06
URL: http://kickitback.blogg.se
Postat av: Gabriella

Ja snälla...jag skulle fräscha upp den o så gick det åt helvete haha!

2007-11-06 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0