jag ska aldrig mer sova.

Jag drömde så hemskt. Jag drömde att jag var hemma hos Elin med henne och Anna.. Jag var jagad av nån och han skulle döda oss allihop. Han hade en pistol och om vi inte gjorde som han sa sköt han oss. Han sköt mig i handen och Anna i benet. Elin sa aldrig emot honom så han sköt aldrig henne. Sen gjorde jag nånting så att han blev förbannad och jag sprang sprang sprang. Han sprang efter och sköt hela tiden och plötsligt var vi utomhus på Elins trädgård. Han råkade snubbla och jag fick tag i en såndär liten spetsig spade som man har när man rensar rabatter och jag högg honom i halsen och det kom massa blod. Sen sprang jag därifrån och trodde att han var efter mig. Jag visste inte om han hade dött eller inte och jag vågade inte gå ut på flera veckor. Tillslut vågade jag ringa och fråga Elin om han var död eller inte och hon berättade att han hade dött. Hon var arg på mig och förstod inte hur jag kunde döda honom. Jag fattade ingenting och sen vaknade jag.

Jag har aldrig varit så jävla rädd och i natt ska jag vara här ensam. Det blir inte direkt angenämt. Som tur är kommer Helle hit en sväng ikväll och håller mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0