Kreativ dag och glada nyheter

 Emma kommer på maskeraden och jag är så jäkla glad över det!

Idag har vi varit ganska kreativa. Vi har:

  • Gått till djuraffären och köpt godis / mat / spån och lite leksaker till Rufus & Betty
  • Varit på biltema och köpt två julklappar
  • Ändrat om i vardagsrummet! Det blev stora förändringar. Det tog skitlång tid, men fint blev det och nöjda är vi.
  • Fixat iordning i bebisarnas burar
  • Lagat riktig mat för första gången på över en vecka
  • Börjat med engelskauppgiften, den suger och jag är kass på engelska.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och vänta på Boston Tea Party.


Kommentarer
Postat av: filippa

haha amanda du köper alltid alltid massa saker åt rufus & hans vän. förresten har en kompis som tycker du är sexig. haha

2007-11-26 @ 21:41:37
Postat av: Sophia

ok, gött. :) ska ta med mig ett pepparkakshus i väskan då! :)

2007-11-27 @ 09:59:53
Postat av: annareddie

mandy pandy..de vad hemskt vad kreativ du kan vara ibland! de är bra! puss

2007-11-27 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0