I´m a hurtbulle nowadays

Okej okej, ni kommer inte tycka att detta är nåt speciellt alls kära läsare, iaf ni som inte känner mig. Men för er som gör det så vet ni att jag är nästintill världens lataste och slöaste person när det gäller allt som har med att röra på sig att göra. Men idag har det skett ett under, och igår också för den delen. Jag har varit ute och gått! och jag har cyklat till skolan istället för att ta bilen (det är väl kanske 4 km eller så.) Det är framsteg. Jag har tvättat idag också, och så har vi städat hela lägenheten. Så det har varit en kreativ dag, till skillnad från andra dagar. Men imorgon ska jag upp på cykeln igen och trampa iväg till skolan för att skriva prov. Önska mig lycka till, det lär jag behöva.

Kommentarer
Postat av: filippa

vad duktig du är syster :) hehe. lycka till på proovet! <3

2007-10-03 @ 21:28:18
Postat av: joanna

i'm also a hurtbulle, yes i am. har tränat på sjukan som aset, sen promenerade jag runt runt runt tills jag kom hem.

2007-10-03 @ 22:18:55
Postat av: annareddie

du, jag är med en hurtbulle : )

2007-10-08 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0