if I could turn back time.

jag har inte haft nån inspiration alls de här senaste dagarna. har bara suttit här och klickat runt. pluggat lite, men gett upp det eftersom jag inte kan sluta tänka på saker jag fått reda på. jag ville inte veta det. jag ville inte.. jag ville tro på det du sa..

ibland stämmer det att "det du inte vet har du inte ont av"

jag tänker logiskt, jag tänker att : jag har inget att bli arg för, det är ditt liv. det betyder inget. men i nästa sekund inser jag vad som faktiskt hänt. du ljög för mig. jag är inte bättre själv, jag upprepar det för mig själv hela tiden, men det hjälper inte.

jag önskar ändå att jag aldrig hade fått veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0