obs, långt inlägg.


tack alla som kom ihåg min födelsedag. det var många fler än vad jag hade förväntat mig och jag blev glad för alla grattis sms och samtal. ni är underbara allihop.

så, vad har hänt?

i torsdags hämtade jag kajsa på stationen klockan 21.55. vi åkte hem hit och gjorde väl ingenting egentligen. kollade lite på vänner och så fick jag några fina pins (om du tycker jag är söt, då skulle du se min syster. bland annat) i födelsedagspresent vid tolvslaget.

fredagen gick vi upp vid elvatiden och jag klagade lite som vanligt och hade beslutsångest i flera timmar över vad jag skulle ha på mig, skitlöjligt. sen var vi på hemköp och inhandlade grejer till marängsvissen. vid sex tog vi bussen in till stan för att se på moneybrother. jag hade världens bästa lokalsinne som vanligt (inte). har aldrig egentligen tyckt om moneybrother, eller jag har inte tyckt nånting alls om honom. men han var så söt och så glad under hela konserten så man smälte.
när vi hade gått hela vägen tillbaka till ryd efter konserten tyckte vi att vi var värda mat från mcdonalds. men det tyckte inte dom. det stod massa polisbilar med sirener på utanför och tv var där och massa fotografer och folk förhördes. ännu är det oklart för mig vad som hänt så om nån vill berätta för mig så gör det snälla, jag är skitnyfiken.
när vi sen kom hem i alla fall så var emil och fillan här. trevligt.

idag, lördag, kom mamma, per, clara, ludde och mia hit och jag fick presenter. presentkort på h&m, en ljusgrej, ljus, massa teckningar av clara, en prydnadsgrej av clara osv. tack för allt! sen åkte vi till ikanohuset för att handla lite kläder men det fanns inte så mycket så vi åkte hem hit och gjorde tacos. sen kollade vi lite på vänner, sunes jul och spelade worms och sen åt vi marängsviss. nu ska jag titta på vänner och sova.


här har ni lite bilder från de här dagarna:

    
kajsa - jag - mia 

     
per - jag & clara - moneybrother - marängsviss

   
fillan & mamma - ludde - emil

Kommentarer
Postat av: joanna

o så fick du ju ett så fint kort på posten me ;)

2007-10-28 @ 01:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0