07.29 & snart är ägget klart

idag ska jag gå till skolan själv, emelie är sjuk
ska på studiebesök nånstans tror jag, med historian.
o så har vi svenska nu vid halv nio. det går nog bra, finns ju endel trevliga i klassen . och vissa som är mindre trevliga men dom skiter vi i. försöker iaf.

jag svamlar.
och dricker kaffe
och äter frukost, ska snart hämta ägget som kokar
och leta efter min svarta kofta som är gone.

fixa håret måste jag göra med.
och skramla ihop pengar till parkeringen.

ikväll kommer josse och då blir det myspys med vegetarisk tacos.

(känns som att jag kommer glömma att jag skrivit detta inlägget, jag är trött! och stressad egentligen. som fan. och jag måste borsta tänderna och det tar ju mer eller mindre en evighet nu eftersom mamma har skrämt upp mig.)

Kommentarer
Postat av: Jananus

Jag vet var din kofta är! men det kommer kosta om du vill se den igen!

2007-09-11 @ 12:34:15
URL: http://www.iamgay.com
Postat av: Sandra

Haha.. du kokade alltså ETT ägg? :p

2007-09-11 @ 20:46:04
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0