kändes som att jag var överallt igår

  • först hos stig på förfest
  • på frida & annes fest en liten liten stund
  • gick hem till carro sjöberg och pratade med henne lite, skulle bara lånat toaletten men blev kvar där ett tag. tittade på "vägen ut" och pratade
  • gick till johan där boman, hanna, hanna, tommy och johan var
  • fest hos henke & mange
  • statoil är visst nya stället man ska hänga på för när jag kom in där (skulle köpa chips & dip, vad annars haha) så är klas, sammy och owen wilson där. när jag stått där ett tag och försökt välja chips så kom kusin fredrik med flickvän sofia och deras kompis. sen gick vi ut för att det stängde
  •  mötte simon, sanna, theresa och min älskade saknade nikkepikke. fan vad glad jag blev, det var så roligt !
  • gick hem till janne, kollade på film och åt bakad potatis mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: frida heidi ninnie

meeen det har jag ju skrivit med :O
läste du förbi det ? :P
tack för du kom. förlåt att du hade tråkigt .
Tack för vinet <3

2007-09-09 @ 16:24:00
URL: http://blogg.passagen.se/izmra_jag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0