dagens roligaste

Världens roligaste grej hände nyss. Pappa skulle gå ut en runda, och jag gav honom min nyckel för att han skulle kunna komma in i trappuppgången sen. Han traskar iväg och jag & Kajsa sitter vid datorn lite, och pratar o så. Sen efter ett tag börjar jag undra vart pappa tagit vägen och vi börjar skoja om att han kanske inte fattar hur han ska låsa upp dörren. Kajsa går ut på balkongen för att kolla vart han håller hus, och där står han helt ensam och övergiven och fattar verkligen inte hur man öppnar dörren. Stackars lilla pappa, och han var lite sur för att ingen hade kommit och letat efter honom tidigare. Han hade visst stått och ropat och kastat grejer på fönstret utan att vi märkte nåt. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0