just for now

Mycket Imogen Heap idag , har ni inte hört henne så lyssna! Hon är fantastisk.

Synd bara att idag har varit en skitdag, hoppas inte jag kommer tänka på det när jag lyssnar på hennes låtar sen i framtiden. Att "ja just det, det var DEN dagen då saker gick åt helvete". Fast ja, det var väl att ta i. Inget har väl gått åt helvete direkt.

Shit vad jag svamlar.

Försov mig idag. Har egentligen ingen tid att passa, men brukar ställa klockan på sju bara för att komma upp på morgonen, men råkade vakna vid tio. Det kändes som att hela dagen var förstörd. Så imorgon har vi bestämt att den som inte är uppe absolut senast 07.15 får laga mat och diska imorgon. Först sa vi att den som förlorade skulle få hoppa femtio hopp med hopprep här ute på gården, men Emelie vågade inte. Hon är väl rädd att den snygga finnen här under ska se henne.

För övrigt hatar han nog oss. Han ringde securitas i fredags för att han tyckte vi var för högljudda. Fast killen från securitas bara skrattade och sa att han inte ens hade hört nån musik i trappuppgången. Överkänsliga jävla granne.


Nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0