men äntligen!

Skönt att bloggen funkar igen, för nu kan jag äntligen skryta med att jag har börjat springa på morgonen! Vi ställer klockan på sju (kommer oftast inte upp förrens åtta) och sen ger vi oss ut i rydskogen. Det trodde jag aaaaldrig om mig själv, men det är härligt!

Dagarna går sjukt sakta, jag söker massor med jobb men får inga svar. Alla säger åt mig att ha tålamod, MEN JAG HAR INGET.

Skolan går väl sådär, har ingen motivation alls, så varje uppgift går trögt. Får väl ta och rycka upp mig antar jag. Idag ska vi i alla fall in till stan, jag ska till arbetsförmedlingen och Emelie ska till H&M. Ska förresten gå och väcka henne nu, idag blev vi lite sena till vår joggingrunda.

Hejdå, ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Gud vad duktig du är som är ute och joggar amanda!! En sisådär tre gånger har jag nog varit ute i Rydskogen, fast att den ligger precis bredvid lägenheten.. Skäms på mig!
Det är ju inte så kul att jogga själv.. men då kanske jag kan haka på er till hösten om ni bor
kvar då :)
Hoppas du mår bra! Kram

2008-04-01 @ 12:36:07
Postat av: evelina

haha vad DUKTIGA ni är!!

klart vi kan ta en prommis snart igen, men jag har lite fullt på schemat denna veckan... kan jag återkomma =)?

kram

2008-04-01 @ 15:42:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0