tuuuusen o en naaaatt

Idag ska jag och Emelie sova över.. I vardagsrummet.

Jag tar soffan och Emelie tar bäddsoffan. Det känns nästan som när man var liten och skulle sova över hos nån kompis. Fast jag var nog en ganska tråkig sova-över-med-kompis, jag somnade alltid på en gång. Vi hann knappt starta filmen innan jag hade somnat. Jag vet inte hur många gånger Elin fick se "seven" med mig för att jag skulle lyckas se klart hela utan att somna. Vi fick ta en bit i taget, haha.

På tal om sova över... Hanna, minns du att jag sov hos dig varje onsdag ett tag för att det inte gick några bussar från Nygård då? Det var roligt! Ibland saknar jag de gamla tiderna, högstadiet framförallt, och första tiden i gymnasiet. Det känns så längesen. Jag vet, nu lät jag som en tant, men ni fattar. "Nostalgi är framtidens melodi", som nån sa.

Nu ska jag väl fortsätta kolla på the O.C, världens kanske sämsta serie, men ändå är jag fast! Den är iofs ganska okej så länge jag slipper se Marissa. Kass skådespelerska och hon är inte alls så snygg som alla säger. Tacka vet jag Seth Cohen, han är sötast!


Kommentarer
Postat av: anne

tack :) nästa gång såå! allt bra?

2008-04-04 @ 08:23:41
Postat av: carrobarro

big no no till marissa

2008-04-04 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0