böcker, böcker, böcker

Nu har jag beställt tre böcker;

Anna Jansson - Silverkronan
Åke Edwardson - Vänaste land
Greg Behrendt - Dumpa honom! Han vill faktiskt inte ha dig

Den sistnämna boken kan nog vara bra. Det tror jag. Det är dom som ligger bakom sex and the city som skrivit den, och ja, det står nog endel nyttigt i den. Men nu till det roliga då, dessa tre böcker kostade bara 113 kr! Jag älskar adlibris. Och inte kostar frakten nånting heller. Yeajh. Jag ska börja läsa massor igen, det är bra.

Idag var jag hos min favoritant, T, och hälsade på. Jag köpte ett halsband till henne när jag var i Malmö och hon sa ordagrant: Tack så hemskt mycket, detta kommer jag minnas så länge jag lever. Sen blev hon helt tårögd, och då blev jag såklart också helt tårögd, men då kom hennes alkoholiserade son in och förstörde vårt moment.

Nu ska jag dricka en öl och sen ska jag tvätta. Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0