jag längtar efter hösten



Jag längtar efter hösten. Det är väl inte ofta man gör det, men idag gör jag det. Efter alla löven, efter höstregnet, efter att sitta inomhus och titta på film och vara nöjd & glad över att slippa vara utomhus i ovädret. Jag längtar efter att bli blöt om kläderna och få komma in och byta om till myspyskläder. Jag längtar efter te och böcker och desperate housewives säsongstart. Men framförallt längtar jag efter att få bo i Jönköping denna hösten.

Imorn får vi veta hur det blir, även om det ser ljust ut skadar det inte att hålla tummarna!

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Men wihoo!! torpa is ju faktiskt the shit =) grattis!!

2008-08-04 @ 20:19:17
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0