hejdå helge

Nu har jag sålt min bil. Det känns väl sådär. Han som köpte bilen hade i alla fall en snygg kompis med sig, tur för mig.

Nu har vi packat ihop det mesta av lägenheten känns det som. Imorgon kommer second hand och hämtar soffan + cirka 10 kartonger med grejer. Om de nu vill ha sakerna, men det får vi väl hoppas på. Så ni som kommer på utflyttningsfesten får vara beredda på att det kommer se väldans tomt ut.. Men det får gå ändå! Det kommer bli skoj, massor med mixat folk. Sist vi hade fest var det också massa olika människor som inte kände varandra sen tidigare och då blev det lyckat, - så det ska nog gå fint denna gången också.

Nu ska jag packa ner det som är kvar, sen ner till tvättstugan. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Fin blogg!

2008-08-26 @ 18:15:25
URL: http://obeskrivliiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0