ja, ja, ja! jag har fått jobb!

Jag har fått jobb på årevall igen, börjar på måndag och ska jobba natt. Det känns bra faktiskt, skönt att inte jobba de vanliga tiderna (7-4). Jag klarar inte av att gå upp så tidigt på morgonen för det känns som att hela dagen går åt h-vete. Blir så sjukt seg och trött. I och för sig har jag aldrig testat att jobba natten förut, men jag tror det ska gå finfint! Får ju jobba med min forna arbetskamrat och vän Markus, vilket ska bli skitkul.

Nu ska jag börja packa, jag bävar!

Kommentarer
Postat av: Markus

Tveksamt trevlig i telefonen, men du vet hur man är på "morgonen" ser fram emot o jobba med dej igen! Du får höra av dej så ska ja ge dej en snabbgenomgång om de andra stackarna på natten. Tjipp

2008-08-25 @ 16:45:22
Postat av: filippa

Grattis!

2008-08-25 @ 16:51:55
Postat av: Jessica

grattis!!

2008-08-25 @ 17:34:47
URL: http://piccolastella.blogg.se/
Postat av: magziiigazziiiggaaah

grattiss!! puss

2008-08-25 @ 21:54:22
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0