mind is a razorblade

När man trodde att man nått botten, så kommer den där jävla nostalgin också. Den där nostalgin som inte alls är sådär härlig, utan den som gör att man vill vara 16 år igen. Helvete vad jag badar i självömkan idag, imorgon blir säkert bättre.

Heartbeats måste ändå vara den låten
som påminner mig mest om den där tiden. Jag tror faktiskt inte ens jag har lyssnat på den låten sen dess, just för att jag vet hur ledsen jag blir. Gött att den skulle komma på tv just nu då, det måste vara ödet. Eller som Kristian säger;  "kanske var det slumpen eller ödet eller kanske bara rätt…"

and you, you knew the hands of the devil
and you, kept us awake with wolf teeths
sharing different heartbeats in one night

Kommentarer
Postat av: hanna

kan du ringa mig? jag vill ju att du ska med i morgon.

2008-08-22 @ 10:52:14
URL: http://snickesnack.blogg.se/
Postat av: hanna

hörru! hur blev tatton föresten? du får ju lägga upp en bild.

2008-08-22 @ 11:00:28
URL: http://snickesnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0