myflashfetish

Här till vänster på sidan ser ni min nya spelare. Bara att trycka på play så spelas det enbart bra låtar, I promise! (det är ju vad jag tycker i alla fall).

Idag är jag ledig, och ändå vaknade jag klockan 7.

Dagens planer;

- fixa klart min skitblogg
- lägga in massa nya bra låtar i min mp3
- bestämma vilken tatuering jag ska ha
- leka med martin & emma

JAG MÅSTE SLUTA GÖRA UPP PLANER HELA TIDEN,
jag måste ta saker lite som dom kommer. Shit.

En vecka kvar på jobbet. Kommer sakna alla mina favoriter, såklart, man kommer ju så nära vissa. Jag är nog för känslig för detta jobbet. Lipar minst en gång varje dag, vare sig det är nåt elakt eller nåt snällt dom säger till mig. Gråter nog mer när dom säger nåt snällt, blir så jäkla rörd. Dom som är elaka försöker man väl bara ignorera. Eller inte ignorera, men man tar kanske inte åt sig så mycket. Man tycker ju synd om dom på nåt sätt.

Snart är Malmöfestivalen. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

du har mycket att göra med andra ord

2008-08-06 @ 08:54:01
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0