nu avlider jag

Symptom: Smärtan sitter i nedre delen av magen och kan stråla ut mot ljumskarna, lårens insida eller korsryggen. Många blir också illamående och kräks, får huvudvärk eller blir irriterade.

Allvarligt, jag får skylla mig själv. Det är såhär varje månad och jag tänker hela tiden att jag MÅSTE ta tag i det nu, att jag måste söka hjälp. Men sen när värken går över så glömmer jag bort det. Just denna månaden känns det värre än någonsin och nu måste jag verkligen fixa det här. Visst är det väl intressant att läsa om min värk? Jag tänkte väl det.

Jaja. Nu ska jag gå och lägga mig och tycka synd om mig själv lite till. Ha en bra dag hörni. Själv ska jag spendera min dag i sängen med Åke Edwardson och en karta panodil.

Kommentarer
Postat av: heidi

jag brukar ta två ipren direkt när jag märker att mensen kommit. och så fortsätter jag att ta två ipren så fort jag känner av nånting. det hjälper! det står iofs på förpackningen att man bara får ta upp till tre tabletter om dagen, men det skiter jag i. jag brukade också må precis sådär som du beskriver, så jävla hemskt.

2008-08-12 @ 10:53:45
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0