resfeber?

Okej, ett inlägg till hinner jag innan jag åker.

Jag fattar inte varför jag alltid blir sånhär när jag ska åka någonstans. Mår illa, blir nervös och tänker att "nej, jag skiter i det. jag vill inte, jag kan inte". Jag har ju sett fram emot detta så länge, och egentligen har jag inga problem med att åka bort. Så, varför sitter jag här då och har ont i magen och tänker att jag ska strunta i det?

Jag ska dricka lite kaffe nu och lugna ner mig. Sophia sitter redan på tåget ifrån Jönköping så det är klart att jag inte ska skita i det. Det hade jag nog inte gjort i vilket fall, man får väl se till att släpa sig dit och sätta sig på tåget bara. Inte värre än så. Trevlig helg, folks!

Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Ah dom lever typ två tre år. Synd är det, nee HEMSKT är det.

Aldrig mer blir det djur i bur. Nej nej.

Ska du ut o festa imorgon med hanna ??

2008-08-15 @ 12:48:35
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: magziiigazziiiggaaah

maaandzzz!! känns som att detvar länge sen, är du på g till malmö nu eller? hoppas du får det fint och skoj och att vädret håller i sig, åtminstone det molninga vädret. vi kanske hinner synas nått innan jag åker iväg till kalmar. pussssss

2008-08-15 @ 18:07:11
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0