en lista

tre namn du går under:
1. Amanda
2. Mands
3. Febbe

tre saker som skrämmer dig:

1. Mörker
2. Sjukdomar
3.  Döden. Inte att jag själv ska dö, utan nån i min närhet

tre saker du har på dig:
1. Svarta mysbyxor
2. Grå/svartrandigt linne
3. Ett armband som jag fått av Clara

tre av dina favoritlåtar (just nu)

1. Joseph Arthur - In the sun
2. Death Cab For Cutie - I will follow you into the dark
3. Imogen Heap - speeding cars

tre sanningar:
1. Jag är sjukt mörkrädd
2. Jag är kissnödig
3. Jag är alltid sugen på mat

tre av dina hobbys:
1. Sudoku (jag börjar bli gammal!)
2. Läsa, när jag väl tar mig tid
3. Umgås med folk

tre saker du verkligen vill ha:
1. en bebis
2. ett kul jobb
3. en plats på skolan på visingsö

du utmanar: emelie, hanna, gabbe.

Kommentarer
Postat av: hanna.

hej. hur gör ma om man vill byta sida på sin bild och rubrikerna och så? hur fixar man de där snygga strecket?

2008-02-26 @ 09:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0