hemresa: 15.05

Snart ska jag ta mitt pick & pack och sätta mig på bussen hem till Linköping. Det ska bli skönt att komma hem till alla sina grejer, och slippa ha massa resväskor och skit överallt. Fast iochförsig, jag åker tillbaka hit igen redan på lördag för då ska jag och Fillan se kent. Men då blir det inte att jag stannar såhär länge. Jag pallar inte, jag vill vara hemma lite.

Fast jag kommer såklart sakna alla. Som vanligt. Har vant mig vid Janos nu, att ha honom nära hela tiden. Så det är klart att det blir lite tomt. Men det vänjer man ju sig vid.

Näe, nu ska jag lyssna på Damien rice och dricka upp min powerking. Hejråå.

Ps. PÅ TORSDAG KOMMER EMMA OCH HENNES KOMPIS JOHAN, DÅ SKA VI PÅ KENT! ds.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

hejdå!

2008-02-04 @ 13:13:01
URL: http://www.sanningen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0