idag har vi skapat ett konstverk

Jag och Clara har varit ute i snön idag och gjort en skitfin snögubbe. Det är ett riktigt konstverk måste jag säga. Vi, eller jag, gjorde en snölykta också. Den var inte lika fin.

Innan trodde jag att jag skulle döda någon, alternativt dö själv. Jag måste ju skicka tillbaka den där telefonen jag beställde och någon hade slängt min garanti. Ni fattar inte hur sur jag var. Men jag rotade lite ute i soptunnan och hittade den. Ni som känner mig vet att jag är hur äckelmagad som helst, och det där var sannerligen inget jag uppskattade att göra. Men men, jag hittade den där garantin så idag blir det byebye till min fina telefon och hej hej pengar tillbaka. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0