It's all my head I know

It's all my head I know
so they tell me so
until my head explodes
into my head it goes

- Queens of the stoneage



Ska man skriva nåt personlig? Nåt om hur man mår och nåt om hur allt är? Okej, jag mår bra och det händer ingenting för tillfället. Jag väntar på min dator och på ett sms från netonnet som säger att min laddare finns att hämta på matjätten i Värnamo. That´s that.

Saker som jag vill men inte riktigt orkar / kan:
Jag vill se L word. Jag vill ha ork att duscha. Jag vill att det ska vara sol ute idag också. Jag vill träffa Clara. Jag vill ringa till K fast det går inte för han är utomlands nånstans. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: emelie

varför vill du ringa han?

2008-02-12 @ 16:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0