minnen för livet

Konserten igår var underbarunderbarunderbar. 

Jag kommer leva på detta länge. Har inte ens fattat att jag var där, trodde inte att det skulle kännas så stort. Konserten i torsdags var ingenting jämfört med denna. Vi stod längst fram, nära min fina Sami som är så söt när han skrattar (jag vet, jag låter som femton) Fast det kändes verkligen som att jag var 15 år igen, med rött hår och stjärnor och glitter under ögonen. Tack och lov att det inte är så längre iofs, det sköter andra så bra..

I år är det åtta år sen jag såg dem live första gången och sen dess har jag gillat dem. Hade jag inte sett dem då så hade jag nog aldrig börjat lyssna på dem (förresten, börjar jag bli gammal). Jag hade glömt hur bra de var live, man kan inte jämföra det med nåt annat. Även om man inte gillar kent så tror jag man ändå skulle tycka om dem live. Och även om inte de nya skivorna är lika bra som de gamla så var det ändå samma känsla. 

Jag måste se dem i Växjö med. MÅSTE! Nån som vill?

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

kent är bra :D såg de live maj 2005 tror jag ;s kmr ej ihåg vilket år direkt med fint vare ;D

2008-02-10 @ 10:37:17
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Miguel

Men man tar ju ändå allting för givet.. Ska se dem i malmö, men det dröjer ju ett tag tills de kommer dit. Spelar de mycket gammalt material?

2008-02-10 @ 10:44:07
URL: http://dissonans.blogg.se
Postat av: sophia

va fint att konserten va så bra :) varför va den mycket bättre än i linköping då?

2008-02-10 @ 10:48:39
URL: http://kickitback.blogg.se
Postat av: Miguel

Ooh, utan dina andetag :) 22 och 23 mars.. ska erkänna att det blir min första gång, trots att jag haft biljetter andra gånger har det aldrig blivit att jag sett kent live. Och det är ju dumt =) Hoppas på att få höra cowboys, men antar att chansen är sjukt liten.

2008-02-10 @ 11:03:39
URL: http://dissonans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0