retards in love

Nu har jag två uppgifter kvar att skicka in i historian, som jag är i stort sett klar med, och ett slutprov sen slipper jag det! För gott, förhoppningsvis. Det är verkligen inget roligt ämne. Jag brukade tycka det förr, men det är så himla mycket att lära sig..

Innan var vi på studenten och köpte muffins, Emelie tvingade mig att äta upp alla på en gång och nu mår jag illa. Hon gjorde även en ny "header" åt mig förut idag, Tack du!

image582

Nu ska jag gå över till grannen och ge honom en present som tack för hjälpen igår när vi låste oss ute. Werther´s original gillar väl alla gubbar? O nåt te i en lyxig påse köpte vi med. Även om han inte gillar det så är det tanken som räknas. Han kan ju ge det till sin dumma fru i värsta fall så kanske hon blir lite trevligare.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, jag är juh inte elak. jag bjöd iallafall på muffins. HA
sluta säga att jag är så ond hela tiden. HA
Hoppas nån läser detta, så kan jag
berätta för er att det är minsann amanda som är elaka i detta hushåll. Kan tyvärr inte gå in på detaljer, vill juh inte dra i polisen i det här. Menar bara, akta er för amanda.

2008-02-19 @ 22:23:36
URL: http://dren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0