vååååååår

Nu har jag lämnat in datorn, det blir mycket billigare än jag trodde så jag firade det med att gå och köpa en kaffe på statoil. Sen gick jag en liten runda i solen- jag älskar verkligen detta vädret! Jag älskar älskar älskar torr asfalt! Det är nog det bästa jag vet nästan. Jag blir så glad av det, och av solen såklart. Jag gick där genom stan och tänkte att jag faktiskt gillar Värnamo. Som att det vore någon nyhet haha. Här ska jag bo när jag blir gammal.

Nu måste jag ladda ner lite L word på Jannes dator annars får jag abstinens. Jag kanske borde skaffa en riktig hobby istället? Nåt kreativt? Fast vad skulle det vara.. Jag är alldeles för slö. Och inte har det gått bra med "mitt nya liv" heller. Chips hit, pizza dit. Jag blir äcklad av att tänka på det. Nu måste jag faktiskt skärpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0