en trevlig syskon-roadtrip

Idag har jag, Kajsa och Sebastian haft en syskonroadtrip till Ullared. Det var trevligt, trots att jag är världens mest osäkra bilförare - särskilt när det ösregnar! Vi hann i alla fall lyssna på Moneybrother skiva Mont Pleasure fyra gånger, inte illa.

Och jag köpte givetvis massa kul saker; Nya fina skor, en klänning, en skjorta, massa schampo/balsam/peeling/ansiktsmask/smink/hårspännen&toffsar/proffs, svarta mysbyxor, en t-shirt, en resväska!, de nya tra-la-la chipsen från estrella (med en smak av italien minsann. goda), massa fina underkläder&strumpor, popcorn, te, snabbkaffe, tuc-kex, dip, nutella, en badanka, och säkert andra grejer som jag glömt. I <3 Ge-kås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0