jag önskar att jag vore man

Ibland önskar jag att jag vore född till man, för jag hatar mensvärk. Det är väl den enda anledningen till att jag skulle vilja vara man, annars trivs jag bra som det är. Men just nu är jag lite sur för att jag inte råkade födas med penis.

Tack för idag Filippa. Du är bäst. Det är fint att jag har de tre finaste systrarna i världen. Ni är verkligen underbara alla tre, Kajsa Fillan och Clara. Detta låter verkligen som en klyscha, men jag är så jäkla glad över att ni finns och jag kunde inte haft några bättre än er.

Imorgon åker jag hemåt och jag kommer sakna er, mina två J, d.v.s. Jan och Joe.

Kommentarer
Postat av: joejoe

J is the shit!!

2008-01-15 @ 17:37:57
Postat av: filippa

du är världens bästa storasyster, jag älskar dig jätte mycket!!

2008-01-15 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0