mitt 2007

Januari:
Nyår hos Jeff med tacopaj & annat gott.
Mycket festade i min lilla lägenhet.
Var med Joanna på ryhov och fick positiva besked.

Februari:
Var i Påryd med Eve.
Jag blev sjukskriven^
Micke kom på besök från Uddevalla
Jag & Gabbe hade en rolig fotosession med Rufus.
Mamma fyllde år och vi firade det på lövö.
Spelningar på Navet

Mars:
Jag, Joanna, Dragan och Dalli var på burger king, det var skitkul av nån anledning.
Jag sa upp mig från EH
Det blev vår och solen sken.
Jag, Kajsa och Dan besökte Påryd och höll på att dö på vägen dit.
Magda kom på besök
Vi firade pappas och Matildas födelsedag.
Jag och Joe var på lager157

April:
Jag gjorde om i min lägenhet, fixade ny soffa och sånt
Slutade på EH och började på årevall
Jag, Dalli, Janne och Dan åt påskmat
jag o emelie målade våra cyklar
Jag bestämde mig för att jag ville flytta till Linköping
Lärde känna världens bästa Ewa.
Billy kom till världen.

Maj:
Philip hade födelsedagsfest
Jag blev kär i Ola Rapace
Rufus försvann men kom sedan till rätta tack vare en briljant idé som Dan kom på.
Vi fick veta att Martin har cancer
Jag, Johan, Evy och Dado åkte till linköping för att hälsa på Sussi & Emelie
Älskade fina Steph kom på besök
Umgicks med Frida för första gången. Vi drack öl på min balkong.
Sa upp min lägenhet.
Lokalrock i Värnamo
Emelie flyttade in hos mig

Juni:
Umgick mer och mer med Frida
Färgade håret ljust, för att sedan färga tillbaka det efter en dag
Var på Sweden rock
Gabbe & Blom hade lite inflyttningsfest
Vi fick lägenhet i Linkan
Firade midsommar hos Johan
Vi klädde ut EP i mitt löshår haha
Träffade K.

Juli:
Åkte till spanien med familjen
Träffade sötaste finaste Alva för första gången. Kärlek direkt
Var på chaparall och festade. Första och enda gången detta året
Hade utflyttningsfest
Flyttstädning

Augusti:
Flyttade in i lägenheten i Linkan
Började på Valla.
Slutade på Valla.
Började på folkuniversitetet
Vi fick en till sambo, Råtti
Inflyttningsfest
Åkte till Stockholm, till Christer & Anna
Joes födelsedag

September:
Clara fyllde år
Jag slog ut min tand och förstörde min läpp och haka.
Hälsade på hos Ray Jennie och Alva igen
"Fick" en ny mp3
Lunch med tjejerna i släkten

Oktober:
Hösten kom och jag blev en hurtbulle. Ibland åtminstone
Började spela worms och fastnade totalt ett tag
Kajsa fyllde år
Jag fyllde år och jag och Kajsa var på moneybrother
Mamma + resten kom till Linkan för att fira mig <3
Upptäckte Paolo Nutini

November:
Började gå morgonpromenader med Emelie
Lärde känna Jörgen
Betty blev en del av familjen
Johan och Robin kom på besök
Sophia & Nils kom
MASKERAD

December:
Sussi hälsade på
Jag blev kär i Spencer Reid
Daniel hälsade på
Clara kom
Åkte till Småland för att fira jul + nyår
"borta bra men hemma bäst" - på harrys
Julafton med släkten
Nyår i Kärda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0