Pinsamheter på Harrys.

Ikväll gjorde jag bort mig, jag gav en lapp till bartendern där det stor "du är söt. här är mitt nummer / amanda" (INTE likt mig, måste jag tillägga). Han sa att han skulle ringa, och han gav till och med mycket billigare shots och var trevlig&söt. Men i slutet av kvällen berättade hans jobbarkompis att han var förlovad och hade barn.. ett barn på åtta månader som heter Adrian. Det var ju sött. Ehh. Hur som helst, många kända ansikten på harrys, trevligast att träffa var kusin Jocke och hans girlfriend Emelie. Och såklart Helena. Bilder kommer imorgon. Nu ska Daniel göra pommes till mig. Hej då

Kommentarer
Postat av: Nicole

Killar ar svin alltsa. Fy fan! Vilken tur att du fick reda pa det i tid!

2008-01-29 @ 14:26:53
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0