yrsel & räkbaguetter

Jag är yr, hela tiden. Det känns som att jag ska svimma vilken sekund som helst. Vad beror det på, nån som vet? För jag har ingen aning. Det har varit så sen i lördags och det är faktiskt läskigt..

Idag fick jag äntligen mina pengar och jag har betalat de flesta av räkningarna som samlats till en stor jäkla hög. Och jag har betalat mina skulder så nu är jag åtminstone skuldfri, även om jag är ganska fattig igen. Men det gör inget, pengar kommer & går antar jag och på fredag kommer det nya. Då ska jag, Kajsa och Sebastian åka till Ullared. Det blir trevligt med en liten syskontripp dit.

Nu ska jag göra kaffe, snart kommer världens bästa Janos med räkbaguetter!

Kommentarer
Postat av: hanna

okej. jo jag hoppas jag trivs där.
jag har ju lika lite där som här så det är ju inte nån jätte stor skillnad kanske.
hah. då lägger vi upp bilder när de blivit snygga då =)
jag var iväg och köpte stärkning och såndär vit penna man målar under så de ser snygga ut. ha ha seriös somfan ska du veta.

2008-01-21 @ 10:49:27
URL: http://snickesnack.blogg.se
Postat av: filippa

åh, jag ville följa med :/
får bli någon annan gång

2008-01-21 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0