joråsåatteee. bilen går bra?





idag när jag kom "hem" från jobbet, efter första passet av den delade turen, så hade janne gjort frukost till mig med ägg & grejer. Det var ju sweet, så jag var tvungen att tvångspussa honom på kinden. Ni ser ju själva hur han kämpar för sitt liv. Jag ser lite scary ut.. I know.

Översta bilden är för övrigt taget idag precis när jag steg upp. Jag var verkligen inte alls pepp på att jobba, men dagen blidde bra tillslut ändå. Jag gillar mina gamlingar, dom är söta! Och så måste jag tillägga att Sverige-tröjan INTE är min utan Jannes, och jag sover bara i den. Nu ska vi se på Saw 4 & äta popcorn! Upp imorgon vid 06.00 för att jobba. Party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0