jag älskar mitt meningslösa liv

Jag trivs på mitt jobb. Jag trodde ärligt talat inte att jag skulle klara av att jobba inom hemtjänsten, och det är ju alltid roligt att bli positivt överraskad! Jobbet får mig iaf att inte tänka så mycket, och det känns inte som att jag ältar saker & ting i samma grad längre. Det var värre när man stod på fabrik och gjorde samma sak dag ut och dag in, då fanns det tid att tänka. Det kan man ju inte säga att det gör nu, vilket bara är bra tycker jag!

Nu ska jag äta morötter med tzatziki-dip, och kolla på skräckis med janos. På tal om det förresten, har ni sett The Happening? Vi såg den igår, den var bra tycker jag! (jannes & rays betyg var däremot inte lika högt som mitt, men det är mig ni ska lita på)

I miss Sophia. Hoppas jag kan komma till dig imorgon.

Hejdå kära örebroare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0