working class hero?

Jahopp, uppe med tuppen och ska jobba 2,5 timme nu på morgonen. Sen ska jag tvätta / gå till polisen / handla. Jag tror inte jag kommer göra allt det där, för allt det borde jag gjort igår och istället gjorde jag ingenting. Jag är alldeles för slapp. Fast jag hade huvudvärk igår, får skylla på det.. Sen ska jag i alla fall jobba ikväll igen. Det suger att behöva gå upp vid 06 för att jobba så få timmar, men man ska väl vara glad för det lilla. Har iaf en ny klänning idag! Eller ny & ny, fick ärva den av min syster som inte tyckte om den så mycket. Men det gör jag, så jag tackar och bockar. Den är grön och väldigt somrig.

Näe nu måste jag skynda mig, börjar om tio min. Morsning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grönt är skönt you know!

2008-07-26 @ 01:25:43
URL: http://vestis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0