beslutsångest

Angående midsommar. Finns några alternativ:

  • Jönköping med Emelie & Fia, grillning på stranden + utgång (?)
  • Hemmafest i Bor, med Joe & Peter och massa andra
  • Lugn hemmakväll med Janne, kanske grillning hos någon. Vet ej hos vem dock.
  • Skåne med mamma och de andra. Vore myspys!
  • Motala med Emilia (?)
  • Stanna hemma i Linköping i min ensamhet och äta chips

Just för tillfället känns det sista alternativet mest lockande, men jag vet att jag kommer ändra mig. Blir för rastlös av att bara vara hemma. Konstigt, detta året fanns det visst massor med alternativ till vad man kan hitta på, förra året var det tvärtom. Då hände verkligen ingenting. Ahhh.. Jag måste göra nåt åt min beslutsångest.


Kommentarer
Postat av: joejoe

you know what i want baby

2008-06-17 @ 23:17:09
Postat av: Sophia

men amanda! JÖNKÖPING

2008-06-18 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0