en viss sorts människor

Ni vet de där människorna som är så sjukt tävlingsinriktade, så att de inte själva fattar när det har gått för långt? De där som klankar ner på andra för att de själva ska få känna sig nöjda. De som hela tiden måste vara bäst bäst bäst, annars raseras hela deras värld? Enligt mig är det den värsta sortens människor, och jag står inte ut med såna i min närhet. Finns ett antal såna här på jobbet, och självklart är det en stor fördel att vara sådan i detta yrket.. dock undrar jag hur de har det i sitt privatliv. Är de likadana då? Isåfall så kommer följdfrågan: Vem klarar av att umgås med en sådan människa?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har så rätt!

2008-06-12 @ 00:01:47
URL: http://jennymartini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0