ett välordnat kaos

Jag la ut alla mina kläder över golvet i morse eftersom torktumlaren var sönder och jag hade ingenstans att hänga allt. Det resulterade alltså i att det ligger kläder över hela mitt rum och jag kom på att jag trivs att ha sakerna huller om buller och lite överallt. Jag orkar inte ta tag i det just nu och det är väl precis så som det är med min sinnesstämning för tillfället: ett välordnat kaos helt enkelt. Och ibland får man låta det vara så. Någon dag kommer jag vara piggare och då ska jag ta tag i alltihop. Allt ifrån kläder på golvet till ihoplimning av relationer jag har förstört. Vi får väl se om det håller en gång till...

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag tackar högaktningsfullt för kommentar. Gillar man att vältra sig själv i andras olycka är det en superblogg, typ. Ska kolla in din lite. ;)

2008-06-18 @ 02:22:08
URL: http://kbjerling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0