happens for a reason

Nu har jag insett varför du blivit så tillbakadragen, varför du inte längre prioriterar att umgås med mig. På något sätt känns det så sorgligt, att en vänskap mellan två personer ska kunna förstöras så enkelt. Det var ju nåt bra, det var ljuspunkterna på dagarna, but it´s over now. Det känns inte så farligt egentligen, det var bara det att jag trodde mer om dig.

Visst är det moget att skriva i gåtor? Det är bara det att jag inte vill nämna några namn i bloggen, det känns orättvist att hänga ut någon. Ni som förstår vad jag pratar om, good for you, för er andra: det var ändå inget viktigt. Saker händer av en anledning, I guess.

It´s time to move on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0