skilda världar

Jag planerar hela min morgon efter skilda världar, vilket känns en aning pinsamt nästan. Det börjar klockan tio och innan dess ska jag ha duschat, sminkat mig och gjort klart frukosten så jag kan äta när jag tittar på det. Sen plattar jag håret under tiden, och därefter gör jag matlåda. Allt är utstuderat och klart och om någon / något rubbar min lilla tidsplan blir det kris för då stressar jag sönder mig själv. Nu är jag ute i god tid så nu kan jag unna mig själv lite tid framför datorn (som om jag inte hade gjort det ändå, fastnar alltid här). Ha en bra dag allihop! Särskilt ni som är på Sweden Rock, jag är jäkligt avundsjuk ska ni veta.


Kommentarer
Postat av: steph

Ja, det är fint, men jag tycker att det gör så jädrans ont i hårbotten efter typ en halv dag, så jag måste vänja mig på nått sätt..:)

2008-06-04 @ 10:46:25
URL: http://magnifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0